Imorgon

Ja imorgon mina vänner då försvinner den äntligen! Min vackra tandställning ska bort för gott. Det ska bli så skönt att bli av med den. Men samtidigt så kommer det nog kännas konstigt i början eftersom jag har ju ändå haft den i 9 månader. Jag är glad att jag inte haft den lika länge som madde iallafall. 5 år det är fan för mycket. Skulle få krupp redan efter 2 år. Så imorgon blir det att gå upp tidigt ska vara hos Tandläkaren vid halv 9 och sen igen samma dag vid klockan 3. Så det är full rulle imorgon. Ebba ska vara med sin mormor hemma hos min syster medans jag är hos tandläkaren.

Och imorse så blev det tidigt. Ebba fick för sig att vakna vid 5 tiden för att vara vaken ända till klockan 7. Sen gick vi och la oss i sängen igen och jag pratade lite med henne medans jag låg brevid henne och blundade. Hade väl pratat i ca 20 min när jag kollade upp på henne och då hade hon somnat av sig själv utan napp och allt. Blev så glad så att hon somnade av sig själv och dessutom utan napp. hon har alltid sin napp när hon ska sova. Får hoppas på att hon inte planerar att vakna lika tidigt inatt igen.




Saknar min mage. Mitt lilla bord som jag hade med mig överallt.
Väldigt praktiskt. =)





Har funderat på att göra en sån här tatuering fast med Ebbas handavtryck förstås och hennes namn samt födelsedatum. Vad tycker ni?


Nej snart dax att krypa ner i sängen det blir tidigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Tino <3

Ja magen va bra den som bord & tappa man mat så visste man vart de hamna , på magen :p .



Skit snyggt ju , de tkr ja.. Man vart lite avis på den där tatueringen ju :o :)

2009-10-28 @ 21:24:14
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud så skönt att bli av med tandställningen, kul för dig!! :)

tatueringen va jätte fin!

2009-10-28 @ 21:43:14
Postat av: Annica

härligt att bli av med den!!!!



den tattueringen tycker jag du ska göra, jätte snyggt!!!



lycka till i morgon

kram

2009-10-28 @ 22:08:13
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Camilla - Mamma till Livia!

Har faktiskt oxå funderat på en sån tatuering! Tycker dom är super fina!!

2009-10-29 @ 00:50:31
Postat av: Anonym

ja, gör den! super häftigt

2009-11-18 @ 13:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0