Irriterad

Ibland så blir jag så sjukt irriterad och ledsen på en viss person. Varför inte bara göra det som behöver göras så slipper jag tjata om det hela tiden. Det är väl inte så jäkla svårt. Eller? Tydligen så verkar det vara det. Men jag tänker inte ge mig och så är det bara. Jag är den envisa typen och jag ger mig inte för än allt står rätt till.
Nog om den här personen nu.

Idag så försvann äntligen tandställningen och det känns jätte skönt, konstigt men skönt. Så nu har jag en genomskinlig skena på tänderna som jag ska ha nu ett tag framöver, men den är så jäkla vass så man skär sig på tungan med den. Inte det mysigaste precis men vad ska man göra. Lika bra att ha den så att inte tänderna åker tillbaka som de var från början innan tandställningen. Nu är det bara att boka en tid för att bleka min missfärgade framtand, helst innan årskiftet. Vi får väl se hur det blir med den saken. Man vet ju hur folktandvården är när det gäller sånt. Blir det efter årskiftet så är jag ju tyungen att betala och det har jag inte så stor lust med. SÅ vi får väl hoppas på det bästa helt enkelt.

Ebba ligger nu och sover i sin säng för natten. Får hoppas att hon sover hela natten där nu, fick lite tips av min syster om hur hon fick sina barn att sova i egen säng, men hon har haft sån tur att hon bara behövt lägga ner ungarna i sin säng så har de somnat utav sig själv. Det skulle ju vara grymt skönt om man kunde göra så men ändå lite tråkigt, för då får man inte den där lilla mysstunden när de små somnat i famnen och man bara sitter och tittar på dem och känner hur hela kroppen blir varm och fylld med kärlek.

Nej nu ska jag umgås lite med min underbara karl och kolla på TV 400 dom har ju skräckvecka nu så det är den kanalen som gäller här hemma. =)

Ha en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att bli av med tandställningen =) ta hand om dej! kram johanna

2009-11-01 @ 01:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0