På bättringsvägen

Nu har äntligen febern gett med sig och hon börjar nu må bättre. Inatt kunde vi iallafall sova i sängen vilket var mycket skönt. Snorig är hon fortfarande men det verkar inte störa henne. Så det är väldigt skönt, får hoppas på att hon är helt frisk tills på lördag, när dopet är. Tror att hon kommer vara lite snorig då med men det är ingen fara. Nej nu ska jag mysa lite med lillgosan som ligger i mitt knä och sover just nu, sen ska vi laga lite mat tills J kommer hem och efter det så ska vi hem till Martina. Ska nämligen hjälpa henne att sätta upp väv i deras nya tvättstuga, sen ska det målas på det och sen ska väl säkert några hyllor och sånt upp sen är det klart. Blir mycket fint. Ska bli spännande att se när hela huset är klart vilket kommer ta sin tid men det kommer nog bli super fint. Får väl se när det blir nya tapeter i hallen då som Martina sa att hon ville ha så kanske man får hjälpa till med att sätta upp dom, jag gillar nämligen att göra om och pyssla och ha mig, vill inte göra så mycket i våran lägenhet eftersom att det bara är en hyres och vi har inte planerat att bo här så länge ändå, men när  vi någongång skaffar hus så kan jag fixa och trixa hur mycket jag vill.
Nej ska väl ta och börja med maten nu snart men först jag jag gosa lite med min underbara dotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0