Dop

idag har jag suttigt och planerat och funderat lite över dopet som vi ska ha här framöver. Inget datum bestämt ännu men det ska bli snart iallafall om det finns någon ledig tid dvs.
Jag satt även och kollade lite på youtube om jag kunde hitta någon fin låt som ska vara med på dopet och då råkade jag komma över en minnesfilmsnutt om ett barn som hette Jakob. Han föddes med ryggmärgsbråck och fick spendera hela sin tid på sjukhuset. Han dog efter 10 dagar. och jag kan lova att jag har aldrig grinat så mycket som jag gjorde till den. Det var hemskt. Jag tror att om jag inte haft barn så har jag inte varit lika känslosam som jag är nu. Det värsta som kan hända en person är nog att ens barn dör. Fyfan jag kan inte ens tänka mig ett liv utan Ebba. Usch jag lider verkligen med alla Mammor och pappor som har förlorat ett barn. Och under tiden som jag tittade på den så hade jag Ebba i knät och när hon såg att jag grät så låg hon och skrattade  åt mig. Lillskiten. =) Och jag kände verkligen hur mycket jag älskar henne. Kärleken till henne är obeskrivlig.

Ni som tycker att ni älskar era gubbar, den kärleken är ingenting emot va ni kommer att älska erat barn. Helt underbart. Ebba är det bästa som har hänt mig. Mammas lilla älskling.

Om ni söker på youtube på till minne av jakob så kan ni titta på den själv. Får tårar i ögonen av att bara tänka på den. Hemskt.


Nej nu ska jag gå och mysa med min underbara dotter.

Mammas allt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0