OJ...

Hoppsan här är vi inte så flitiga på skrivandet inte. Haha men jag ska försöka skärpa mig, hade tänkt skaffa mig en ny blogg med ett nytt namn eller så, men jag vet inte riktigt. känns inte som om jag har någon riktigt inspiration till att blogg just förtillfället vet inte exakt varför men så är det ibland.

Ja snart så blir Ebba 8 månader. Herregud va tiden går fort. trodde det skulle kännas som jätte lång tid att vara hemma ett helt år, men icke tiden går så rysligt fort, nästan för fort. Nu ska man börja leta dagis eller dagmamma vet inte riktigt vad jag ska välja men just nu så väger det mer över till dagmamma eftersom det känns som om dom gör mer saker med barnen, gå ut på massa utflykter osv. Och på dagis så känns det som om dom får vara i den där lilla inhängnaden och leka med sina små bilar och gud allt vad som finns där inne. Så just nu så låter dagmamma prima ballerina i mina öron men man vet aldrig vad som kan hända. =) Sen så har vi ju en dagmamma precis i huset brevid nästan så det gör de ju till ett större plus i kanten. Men person kemin ska ju stämma med dagmamman också. Så vi får se hur saker och ting blir. =)

Idag så har vi spenderat en heldag hemma hos michaela och tobbe, nadia, madde och micke var också där och det var hur mysigt som helst. Vi åt mat, spelade spel och åkte skridskor, skridskor som jag inte åkt på evigheter. Roligt var det iallafall. Johan slog på en redig vurpa och gjorde illa armen också stackarn. Men han överlever nog! =) Och snälla michaela som hade lilla Ebba medans vi andra galningar härjade runt på isen. Jag och madde såg nog ut som bambi på hal is. Haha Fan sist jag åkte skridskor var ju när jag gick i 6:an ungefär. =) KUl var det iallafall. Fick även träffa michaelas syster madde och söta lilla Tifa. =) Det var en mycket lyckad dag. Kanske blir en tipp till studenternas imorgon och åka lite skridskor där ha med oss lite varm choklad och bara ha det super trevligt. Vi får se hur det blir med den saken imorgon men som det lät idag så skulle det bli av så vi får hoppas på det. Vet inte om Johan följer med eftersom han gjorde illa armen idag då men hoppas det är bättre imorgon. Han ligger och sover just nu trötter. =) Tror han gick och la sig typ halv 10 eller nått. haha. Nej nu ska jag vänta på att lets dance börjar igen så jag kan se vem som åker ut ! =)

Imorgon kväll blir det melodifestivalen med gurka och dipp mumma!!


Ha det bra så bra nu. =) Det ska jag ha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0