Snart är det Fredagsmys.

idag så har vi inga som helst planer på vad vi ska göra, känner mig lite bättre idag men inte helt återställd. så vi får se vad vi hittar på om vi överhuvudtaget hittar på något. Imorgon ska jag till märsta iallafall och hämta en sängram och sängbord kan man säga att det är, inte till mig utan till min syster. Hon ska köpa lika serie som jag har från ikea, MALM serien. hittade en billig på blocket för 200 kr så det slog hon till direkt på, kostar ju annars ca 3 tusen nått sånt, nytt då förstås. så det var ett riktigt kap.
Sen vet jag inte om jag ska köpa en rottingstol från ikea eller vad det heter, men har inte bestämt mig än, vet inte om det får plats här hemma, ska mäta och kolla lite så får vi se hur det slutar, resultatet får ni se/veta här. Och inget köksbord har vi hittat än heller, blir fan tokig snart varför kan ingen sälja det köksbordet och dom stolarna jag vill ha för? bara massa fulfuru bord och sånt trams som jag inte vill ha. Sitter på blocket hela tiden och kollar om det kommer in nya möbler.

Idag och igår så kröp Ebba för första gången dock bara en liten bit men det är en bra början iallafall. Och lillpluttan börjar troligen få ögoninflammation, stackars liten. Så det är bara hoppas på att det försvinner snart.

Höll på att få tokryck inattt på mitt öga, jag vaknade av att ebba ville ha välling så jag gick upp och gjorde välling sen när jag skulle lägga mig igen så hade jag fått något i mitt öga som jag  inte kunde få bort det rann tårar från det hela tiden men inte försvann det inte. Fick gå upp och kolla i spegeln på toaletten men kunde knappt öppna ögat så jag såg inget smuts. hela ögat var fan rödsprängt. blev så förbannad så jag gick och la mig i sängen igen om mot förmodan så somnade jag. och när jag vaknade så var det borta men kunde dock inte få upp ögat eftersom att det förmodligen runnit massa tårar från de ögat så smutsen ska försvinna så hade det torkat och  så hade ögat fastnat. haha men fick upp det efter ett tag! =)

Nej nu ska jag röja lite sen kolla vad man ska hitta på.

Och ingen bebis för Martina och Fredrik än. =(


Ikväll blir det mys framför tv med familjen! Älskart <3






Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ja jag har gått upp en del, men det kanske blir så att jag inte går upp så mkt mera sen heller man vet aldrig :P Såg att du hade min blogg som en länk igår så jag la till dig som en länk på min sida också. sry att ja inte gjort det tidigare men upptäckte det som sagt igår :) Hoppas allt är bra med dig och familjen :)

2010-03-13 @ 09:49:06
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0